Back to top

Často kladené otázky

Výhody B2B

Chcem predávať váš tovar

Pokiaľ by ste mali záujem predávať nás tovar, všetky potrebné informácie vieme poskytnúť po e-mailovom / telefonickom rozhovore.

Aké sú podmienky?

Skúsenosti v oblasti predaja, rôzne predajné kanály a spôsoby predaja.

Ako vrátiť tovar?

Proces vrátenia tovaru

Pokiaľ by ste tovar chceli vrátiť, stačí nás kontaktovať pomocou e-mailu, následne vám pošleme všetky potrebné informácie k vráteniu tovaru.

Aké sú všeobecné podmienky?

Podmienky nákupu

Nájdete na tomto odkaze.

Dodacie podmienky

Naskladnený tovar expedujeme do 72hodín,  ak však máte nejaké otázky viete nás kontaktovať pre viac informácií.

Doručenie a Doprava

Ako zistím v akom stave je moja objednávka?

O stave vašej zásielky vás vždy informujeme e-mailom, pokiaľ by ste mali špeciálne otázky, neváhajte nás kontaktovať.

Ako mi príde zásielka?

Zásielka chodí vždy dobre zabalená, v klasickej poštovej obálke. Ak by ste však zistili problémy so zabalením, objednávku vám refundujeme.

Platba za tovar

Aké sú možnosti platby?

U Nás sa môžete spoľahnúť na viacero platobných metód medzi ktoré patrí Platba kartou, Apple Pay, Google Pay,  Dobierka a Prevod na účet.

Zľavové kupóny

Ako môžem získať zľavu?

Sledujte nás na socialných sieťach pre rôzne akcie, zľavy, propagácie a veľa ďalších rôzných výhod.

Nenašli ste pomoc, ktorú ste hľadali?

podpora@facem.sk - (Pondelok-Sobota) 9 to 18 (CET)